MNT-konferansen 2015 – Call for papers

mntkonferansen_2015_-_call_for_papers

Våren 2015 arrangeres MNT-konferansen ved UiB, og vårt fakultet er vertskap for konferansen (holdes i Vitensenteret).

MNT-fagmiljøer (på avdelings/fakultetsnivå) som forplikter seg til å levere bidrag til konferansen mottar fra NOK 50000-100000 (avhengig av fagmiljøets størrelse) i støtte til sitt arbeid med aktiviteter som skal bidra til økt gjennomstrømning i realfag og teknologi.

Konferansen arrangeres 18.-19. mars. Vi har, og skal i de videre forberedelsene ha stor innflytelse på programmet, og denne gangen skal hovedtema være innenfor utdanningskvalitet. Planleggingen av konferansen gjøres i tett dialog med Nasjonalt senter for realfagsrekruttering  og UHR.

Se vedlegg for mer informasjon. Fristen for innmelding av bidrag er 8. september (ikke 25. august som det står i vedlegget).