Invitasjon til informasjonsmøte 27. mars om organisasjonsutviklingsprosjektet ved UiB.

From: Kari Fuglseth
Sent: Tuesday, March 17, 2015 12:54 PM
To: EiA (post@eia.uib.no); FA (post@fa.uib.no); KA (post@form.uib.no); OKA (post@oka.uib.no); POA (post@poa.uib.no); Postmottak_It-avd; post@sa.uib.no; Postmottak_UB; HF …..
Subject: [POST@mnfa.uib.no] Invitasjon til informasjonsmøte om organisasjonutviklingsprosjektet fredag 27.mars

Til

Fakultetene, avdelingene, kollegiesekretariatet, Universitetsbiblioteket, Universitetsmuseet, fagforeningene, hovedverneombudet, På Høyden.

Formålet med organisasjonsutviklingsprosjektet ved UiB er å utvikle de sentraladministrative tjenestene slik at de best mulig støtter opp om universitetets oppgaver innen forskning, utdanning og formidling.

Alle ansatte inviteres med dette til informasjonsmøte om de fire siste rapportene fra arbeidsgruppene i organisasjonsutviklingsprosjektet.

Møtet finner sted i Egget på Studentsenteret, fredag 27.mars klokken 09.00 – 11.30

I møtet vil ledere/sekretærer for de fire siste delprosjektene presentere arbeidsgruppenes anbefalinger og det blir anledning til å stille spørsmål. Et mer detaljert program blir lagt ut på prosjektets nettsider før møtet. Arbeidsgruppenes rapporter er sendt ut til alle enheter, fagforeningene og hovedverneombudet 17. mars, se sak 14/757. Styringsgruppen for prosjektet vil behandle rapportene i slutten av april.

Vi serverer en enkel frokost ved inngangen til auditoriet. Av den grunn ber vi om at ansatte som ønsker å delta registrerer sin påmelding innen 24. mars.

Benytt følgende lenke: https://skjemaker.app.uib.no/view.php?id=1087066 (Vi vil sørge for glutenfritt alternativ og vegetar)

Vi minner om at informasjon om prosjektet og om arbeidsgruppenes rapporter også finnes på prosjektets nettsider: www.uib.no/ouprosjekt

Hjertelig velkommen!

Kari Fuglseth, prosjektleder