From: Bjørn Erik Andersen
Sent: Monday, November 09, 2015 4:05 PM
To: Toril Salen; Stefanie Meyer; Ramune Midttveit; Inger Hjeldnes Senneseth; m.fl.
Cc: Gudrun Holgersen
Subject: Utlysning av såkornmidler for samarbeid med Chistian Albrechts Universitetet i Kiel

Hei,

Vedlagt utlysning av såkornmidler fra Det norsk-tyske studiesenteret i Kiel for våren-sommeren 2016. Det kan søkes om støtte til aktiviteter som identifiserer og starter samarbeidsprosjekter innen forskning og utdanning mellom forskningsgrupper fra minst et norsk partneruniversitet og Universitetet i Kiel (CAU). Såkornmidler kan tildeles reiser, workshops og symposier. Og da særlig til denne type faglige aktiviteter og arrangementer som skal avholdes i Bergen i tiden 19-21 mai 2016 i forbindelse med feiring av 30-års jubileum for Det norsk-tyske studiesenteret.

Utlysing_DNSZ_SeedMoney_2016
Søknadsskjema_DNSZ_2016