MatNatPrat – den uavhengige studentavisen ved MN-fakultetet

Hei,

Jeg skriver til dere på vegne av MatNatPrat, den uavhengige studentavisen ved MN-fakultetet her på UiB. Vi skriver om flere aktuelle saker som angår både studenter og ansatte ved fakultetet, og prøver å gi leserne våre en god blanding av studentpolitisk, faglig og sosialt stoff.

Jeg har forstått det slik at det er veldig mange her på fakultetet, både ansatte og studenter, som fortsatt ikke er klar over at studentavisen eksisterer, til tross for at vi har drevet avisen i over tre år. Dette synes vi er litt trist, da vi bruker mye tid og energi på å gi ut hver utgave og vil selvsagt at flest mulig skal lese den.

Derfor hadde vi håpet at dere ved de ulike instituttene kunne ha hjulpet oss litt med å spre ordet, slik at vi kan nå ut til enda flere av dere. Vi har tenkt at en god måte å gjøre dette på hadde vært om dere kunne inkludert oss i nyhetsbrevene deres (gjerne med en kort tekst om hvem vi er osv., denne kan vi evt. skrive dersom det er ønskelig). Vi har nå lastet opp en PDF-versjon av papirutgaven på nett, som dere gjerne må linke til i nyhetsbrevene deres. Dersom dere har spørsmål, må dere gjerne ta kontakt.

På forhånd tusen takk, og ha en fin dag videre! 🙂

Anja Molnes

Nestleder