Kurs for lærere 8-10 november

Denne uken har vi 3 kursdager for lærere på undervisningsavdelingen.  Kursene arrangeres i samarbeid med Skolelaboratoriet i realfag.

Onsdag 8. november og torsdag 9. november – Naturfag 2, tredje samling 2017-2018

Naturfag 2 er et videreutdanningsprogram over 6 kursdager for lærere i 8-11 trinn, hvorav molekylærbiologi tilbyr 2 kursdager.  Foredragene veksler med laboratorieøvinger de to dagene. Vi er innom gensekvensering, epigenetikk og forskning på zebrafisk.

Se programmet her

Fredag 10. november – kursdag for realfagslærere i vidergående skole

Kursdagen organiseres av Skolelaboratoriet i samarbeid med Fagnettverket for realfag i Hordaland fylkeskommune, og er et tilbud til kurs for kjemi- og biologilærere i videregående skole i forbindelse med deres planleggingsdag 10. november.

Se programmet her