Asbjørn vil hjelpe deg med kommunikasjon

Denne uken begynte tidligere TV2-journalist Asbjørn Leirvåg som kommunikasjonsrådgiver ved fakultetet.

I den forbindelse har fakultetet laget en nyhetssak som forteller litt om bakgrunnen for stillingen og hva Asbjørn tenker etter noen få dager i jobben.

Nyhetssaken kan leses her: http://www.uib.no/matnat/99935/asbj%c3%b8rn-vil-hjelpe-deg-med-kommunikasjon

Fakultetsledelsen har lenge sett behovet for å bli bedre på kommunikasjon. Dette har vært etterlyst på mange nivå, ikke minst fra studentene.

Nå er det opp til alle å involvere Asbjørn i virksomheten, slik at fakultetet kan nå bedre ut til media, samfunnet, studenter og egne ansatte.

Asbjørn vil snarlig invitere seg selv på besøk til de enkelte instituttene og sentrene for å presentere seg selv, og for å bli kjent med fagmiljøene.

Det er lav terskel for å kontakte Asbjørn, så ikke nøl med å ta kontakt dersom du har noe du ønsker å formidle, eller dersom du trenger råd eller tips.

Asbjørn Leirvåg får du tak i på:  Asbjorn.Leirvag@uib.no eller mobilnummer 41423341 eller ved å stikke innom kontoret hans i Realfagbygget i 1. etg (1G5a).

Mvh

—-