Bachelor/masterkveld 23. oktober

Som et tilbud til potensielle fremtidige masterstudenter ved MBI (molekylærbiologisk institutt) ønsker de som går på masterstudiet nå å invitere til en bachelor/masterkveld med erfaringsoverføring til bachelorstudenter!

Masterstudentene kommer til å fortelle litt om oppgavene sine, hvilke emner de har tatt, om labene på MBI og hva som skjer der, og generelle opplevelser om det å være masterstudent på MBI.

Fire flinke masterstudenter vil fortelle om sin «masterhverdag» ved MBI. Etter presentasjonene vil det bli en sosial samling hvor alle bachelorstudenter er velkommen til å bli kjent og spørre spørsmål

Dersom du har spørsmål som gjelder fag og fagkombinasjoner vil Gunhild Brubakken, MBIs studiekonsulent, være tilgjengelig på kontoret sitt 24. oktober. Du kan også kontakte henne på epost Gunhild.Brubakken@mbi.uib.no.

For at de skal kunne vite hvor mange de skal bestille pizza til er det fint om du gir en lyd til Karina på Karina.Dale@student.uib.no om du kommer innen mandag 21. oktober (PS: gi beskjed dersom du har allergier). Vi håper selvsagt at så mange som mulig kommer!

Arrangementet vil være 23. oktober kl 17.00 i Inkubatoren (4etg) på Høyteknologisenteret

Dørene i bygget stenger kl 16.00, så det vil bli hengt opp en lapp med telefonnummer ved hovedinngangen.  Det er bare å ringe, så kommer de ned og henter dere.