Internasjonal dag ved MatNat onsdag 15. januar

Her har du en glitrende mulighet til å komme med spørsmål og bli inspirert til å reise og utforske verden!

Auditorium 2, Realfagbygget

Kl. 10.15: Hvordan søke?
For de som vil vite mer om søknadsprosessen og fristene. Vi kommer også   til å gi tips til hvor og hvordan man finner informasjon om utvekslingsavtalene.

Kl. 10.30: Lånekassen
Møt Lånekassen! De vil blant annet forteller om hvilke stipendordninger som   finnes og hva man kan forvente å få i stipend. De vil også informere om støtte til   språkkurs og skolepenger.

Kl. 11.15: Utveksling i Europa
Generell informasjon om utveksling i Europa. Studenter som har vært på   utveksling i Storbritannia, Sverige og Estland vil fortelle om sine opplevelser. I   tillegg kommer to vitenskapelige ansatte for å snakke om utbytte ved   utvekslingsopphold og avtalene de kjenner godt til.

Kl. 13.15: Utveksling utenfor Europa
Generell informasjon om utveksling utenfor Europa. Studenter som har vært på   utveksling i USA, Canada, Australia og Uganda vil fortelle om sine opplevelser.

Realfagbygget, Fellesarealet i underetasjen

Kl. 10.30 – 11.15 og 12.30 – 13.15: Spørretorg
Studiekonsulenter, studenter som har vært på utveksling, Lånekassen og mange   flere deltar på spørretorget. Her har du muligheten til å spørre om alt du lurer på.