Into the blue – velkommen til «blåtur» 19 juni!

Hei,

Her kommer så mye informasjon om Blåturen som vi kan gi dere 🙂

Datoen i år er torsdag 19. Juni.

(Info in English below :-))

Vi reiser til en vakker plass med mye å fortell om. Etter en tur med en entusiast vil vi bli serverte middag i en fin restaurant.

Det er mye å se på ved reisemålet vårt, så det er anbefalt å kle på seg gode og varme klær. Det er riktignok ingen hiking eller sport det er snakk om. Vi har prøvd å ordne sommer også, men det har vi ikke fått noe garanti på. Men vi kan i hvert fall garantere at vi vil ha det koselig.  Så bli med!

Vi har plass til 50 personer. Prisen er kr 300 for ansatte og kr 200 for studenter. Vær så snill og meld deg på ved å signere listen som henger utenfra resepsjonen innen 9. Juni.

Blåtur komitéen

Hi,

Here is all the information that we can give you about this year’s ‘blue trip’.

The date this year is Thursday, 19th June.

We will visit a scenic place with a history to be told. After a guided tour, we will be served dinner in a nice restaurant.

There will be plenty of time spent outdoors admiring what our destination has to offer, so we recommend you to dress appropriately (read: warm). We have ordered summer too, but that has not been  guaranteed yet. Fun, however, is guaranteed. So join us!

There is place for 50 people. The trip will cost NOK 300 for employees and NOK 200 for students. Please sign up using the registration list outside the reception before the 9th of June.

With best wishes,
The blue trip committee