Invitasjon til informasjonsmøte om organisasjonsutviklingsprosjektet ved UiB.

Alle ansatte inviteres med dette til informasjonsmøte om organisasjonsutviklingsprosjektet. Møtet finner sted i Egget på Studentsenteret, onsdag 27. august klokken 12.00 – 14.00.

Formålet med organisasjonsutviklingsprosjektet ved UiB er å utvikle de sentraladministrative tjenestene slik at de best mulig støtter opp om universitetets oppgaver innen forskning, utdanning og formidling.

I møtet vil rektor Dag Rune Olsen og prorektor Anne Lise Fimreite orientere om prosjektet. Prosjektleder, Kari Fuglseth, informerer om framdriften i arbeidet og hvilke prioriterte delprosjekter som skal gjennomføres. Et nærmere program vil bli sendt ut i forkant av møtet.

Vi serverer en enkel lunsj ved inngangen til auditoriet. Av den grunn ber vi om at ansatte som ønsker å delta registrerer sin påmelding innen 20. august.

Benytt følgende lenke: https://skjemaker.app.uib.no/view.php?id=646290

Vi minner om at informasjon om organisasjonsutviklingsprosjektet også finnes på prosjektets nettsider: www.uib.no/ouprosjekt
Velkommen!
Kari Fuglseth, prosjektleder