Nyhetsbrev fra karrieresenteret

karrieresenteret

September/-2014Vel overstått semesterstart!
Denne høsten har Karrieresenteret i samarbeid med SiB Rådgivning og Studentenes Psykiske Helsetjeneste (SPH) vært på turné med foredraget God start. Vi fikk rekordmange bestillinger fra dere i år og forhåpentligvis har vi gitt de nye studentene deres noen tips og råd til hvordan de kan få en best mulig studietid. Størst oppmøte var det på Juridisk fakultet, med 350 ferske studenter til stede og Knut Martin Tande, førsteamanuensis og visedekan for digitalisering, var med på å skape en fin ramme rundt arrangementet.

karrieresenteret2
Back to business
Når semesterstarts-ståket nå har blitt normalisert studiehverdag, vil vi gjerne minne om vårt tilbud til studentene deres. Vi tilbyr individuelle karriereveiledningstimer, jobbsøkerkurs, intervjutrening, kurs i presentasjonsteknikk, og en velfylt jobbtavle med både deltidsjobber og jobber som passer for nyutdannede. Vi tar også imot drop in-avtaler hver dag mellom klokken 13.00 og 14.30. For detaljer, se http://www.sib.no/no/karriere.

Hold av 12. desember!
Karrieresenteret inviterer til «Arbeidslivsboost». Hold av datoen allerede nå, invitasjon kommer!

Karrieresenteret | Studentsamskipnaden i Bergen
Åpningstider: mandag – fredag 09:00 – 15:30
Studentsenteret, 3. etasje
Telefon: 55 54 52 90Trykk her for å følge Karrieresenteret på Facebook!

Evelyn Jordahl
Karriereveileder
Karrieresenteret
55 54 52 90 / 55 54 52 60 (direkte) / 91843326 (mobil)