Fagleg-pedagogisk dag 2015 – innmelding av innlegg

Faglig-pedagogisk dag arrangeres av Kontor for etter- og videreutdanning hvert år, og i 2015 er det fredag 6. februar. Faglig-pedagogisk dag er en åpen fagdag ved Universitetet i Bergen og en sentral del av Universitetets etterutdanningstilbud.

Dagen har blitt en svært viktig tradisjon som samler lærere fra ungdoms- og videregående skoler fra hele Vestlandet. Formålet med dagen er blant annet å oppdatere lærere på utviklingen innenfor sine fag og det som skjer på forskningsfronten.

Alle fagmiljø ved UiB er inviterte til å komme med forslag til innlegg på fagdagen. Innleggene kan ha form som en ordinær forelesning på en til to undervisningstimer, eller man kan sette sammen hele forelesningsrekker eller miniseminar innen et fagområde eller tema.

Vil du bidra? Meld inn ditt bidrag her i løpet av uke 47.

Her kan du lese fjorårets program.