FORNY2020 / BIOTEK2021

Sent: Friday, May 22, 2015 11:01 AM
To: Gruppe A på MBI (gra.mbi@uib.no); grb.mbi@uib.no
Cc: Knut Olav Daasvatn
Subject: [gra.mbi] FORNY2020 / BIOTEK2021 – aktuelle prosjekter må meldes senest innen 5. juni

Hei

Viser til e-posten fra BTO under, de ønsker oversikt over hvem som skal søke FORNY verifiseringsmidler og BIOTEK optimaliseringsmidler for å kunne starte innledende prosjektdiskusjoner. Se vedlagte informasjonsdokumenter.

Ber om de av dere som planlegger søknader / har aktuelle prosjekter som kan finansieres av FORNY verifiseringsmidler og BIOTEK optimaliseringsmidler gir beskjed om dette til Knut Olav eller Andrea senest inne fredag 5. juni (instituttet har fått fristen fra BTO utsatt en uke).

Mvh
Knut Olav og Andrea

—–Original Message—–
From: Kjetil Myhren-Berge [mailto:Kjetil.Myhren-Berge@bergento.no]
Sent: Friday, May 15, 2015 11:21 AM
To: Postmottak_MBI; Rein.Aasland@mbi.uib.no
Subject: [POST@mbi.uib.no] FORNY2020 / BIOTEK2021 – Søknadsfrist

Hei,

BTO vil gjerne informere forskere ved Molekylærbiologisk institutt om at de nå har mulighet til å søke om FORNY verifiseringsmidler og BIOTEK optimaliseringsmidler. Se vedlagte informasjonsdokumenter.

Forskere med aktuelle prosjekter må ta kontakt med BTO så snart som mulig og innen 29.mai for innledende prosjektdiskusjoner. Tiden er med andre ord knapp.

Vi håper at du har muligheten til å distribuere informasjonsarkene internt blant alle aktuelle forskere snarest.

Kjetil Myhren-Berge
Kommunikasjonssjef

BTO • Thormøhlensgt. 51 • 5006 Bergen • Norway
T: +47 555 83 050  M: +47 452 06 896 F: +47 55 58 30 56