Skrivekonkurranse i tidsskriftet Naturen

Til informasjon og videreformidling ved institutter og sentre i meldingsblader og liknende

Tidsskriftet Naturen feirer i 2016 sin 140. årgang, og inviterer i den forbindelse til skrivekonkurranse med flotte premier. Alle manuskript som mottas innen 20. mars 2016 er med i konkurransen.

Tidsskriftet lokker med følgende premiering:
1. premie: 10 000 kr
2. premie: 5 000 kr
3. premie: 3 000 kr

Alle vinnermanus vil trykkes innenfor tidsskriftets jubileumsår. Det stilles ingen absolutte krav til deltakerne, men man bør minimum inneha en bachelorgrad i naturvitenskapelige fag eller matematikk. Manuskriptene vil bli vurdert ut fra både faglige kvaliteter, kvaliteter ved presentasjonen og innholdets aktualitet. Les forfatterveiledning m.m. på Naturens nettside.

Manuskripter sendes til naturen@uib.no

Les mer på: