Stormkastkonferansen

Det er en glede å invitere fagmiljøene, ledere og mellomledere ved UiB til konferansen Stormkast, som arrangeres av Netlife Research og Bergens Tidende 18. februar.

Med de utfordringene Vestlandet står ovenfor, er tett kontakt mellom næringsliv og akademia viktigere enn noen gang. Vi ønsker derfor å tilby billetter til sterkt redusert pris på 1500,- (fullpris: 6000,-) til deltakere fra Universitetet i Bergen. Disse kan kjøpes enten ved direktebetaling eller over faktura. NB! Antall billetter til denne prisen er begrenset. Kjøp billetter via denne lenken for å få spesialpris.

Hva er Stormkastkonferansen?

Vestlandsregionen er inne i turbulente, krevende tider. Markedet, samfunnet og teknologien er i rask bevegelse. Endringer skaper utfordringer, men åpner også nye mulighetsrom. Skal du lykkes fremover må du forstå drivkreftene, og evne å utnytte dem.

Basert på suksessen i fjor har vi lagt opp til en dagskonferanse med fokus på de endringene som de neste årene vil skylle inn over Vestlandet.

Spørsmålene vi vil stille er:

• Hvilke teknologier og trender vil prege de neste 5–10 årene?
  • Hvordan påvirker det verdikjeder og produksjonssystemer?
  • Hvordan legge gode strategier for en tid preget av stor og uforutsigbar endring?
  • Hvilke markedsmuligheter skaper overgangen til et mer bærekraftig samfunn?

Du vil få møte foredragsholdere av internasjonal klasse, blant andre:

• Designlegenden Mike Monteiro (USA)
  • Organisasjonekspert Esko Kilpi (FI)
  • Andreas Thorsheim fra Opera Software
  • Silvija Seres fra TechnoRocks
  • Jannicke Hilland fra BKK
  • Lars-Jacob Tynes Pedersen og Sveinung Jørgensen fra NHH og HiL

Konferansen arrangeres av Netlife Research og BT, i nært samarbeid med BKK og PWC.

Velkommen, og håper vi ses den 18. februar i Grieghallen!

Beste hilsen

Mari Myren