Integrerbar – studentbar i Realfagbygget

Hei,

I fjor høst åpnet studentene sin egen studentbar «Integrerbar» i Realfagbygget 1. etasje (under kantinen, retning nord): https://integrerbar.w.uib.no/

Baren er godt besøkt, men studentene ønsker også at de ansatte bruker baren! Her er det en ypperlig anledning for ansatte og studenter å treffes i en hyggelig setting!

Integrerbar er åpen hver tirsdag, torsdag og fredag 16-00. Baren er perfekt for sosiale sammenkomster på tampen av en lang arbeidsdag eller uke. Og i følge studentene: Prisene er utrolig lave, og utvalget vokser……

Lokalet er mulig å leie til de fleste anledninger, har godt lydanlegg med mulighet for bruk av mikrofon og opptredener. I fjor ble det også arrangert julebord i Integrerbar. Leie kan skje innenfor og utenom vanlig åpningstid.

Så, om du bare har lyst å ta en tur innom etter arbeidstid, eller ønsker å leie til sosiale sammenkomster så vil studentene sette stor pris på at baren blir brukt !!

Kontaktinformasjon: integrerbar@uib.no

Mvh.