Velkommen til Alumnusdagen 2016!

alumnusdagen
Den 10. september ønsker vi deg hjertelig velkommen til Alumnusdagen 2016, den årlige gjensyns- og kunnskapsfesten på Universitetet i Bergen.

I år foregår hele programmet i Universitetsaulaen i Bergen, samt i Christie Café i etasjen under.

Nytt av året er at vi starter med et eget familieprogram, med blant annet Fråtse-Frida, kunnskapsjakt i Muséhagen, lørdagsgrøt og konsert med Jens Brun & De Hattmakers.

Utover dagen fortsetter vi med den store kunnskapsfesten, gjennom tre temaer: Flyktninger, det amerikanske presidentvalget og selvdisiplin. Vi har samlet kunnskapsrike, engasjerte og engasjerende mennesker til samtaler, og lover deg både innsikt og overblikk, alvor og humor.

På programmet står også standup, musikalske innslag og ikke minst: Offentliggjøringen av hvem som er årets æresalumn.

Se hele programmet her: uib.no/alumni/97942/alumnusdagen-2016

Arrangementet er gratis og åpent for UiB-alumner, inkludert både UiB-ansatte og tidligere og nåværende UiB-studenter, og du kan ta med deg familie og venner.

Vi håper å se deg her på universitetet lørdag den 10. september. Hjertelig velkommen!

UiB Alumni

alumnusdagen2