NØTTEKNEKKEREN

Neeme Järvi, dirigent
Bergen Guttekor
Bergen Pikekor

For alle som elsker Tsjaikovskijs «Nøtteknekker», har vi mye å by på denne førjulstiden.

I tillegg til våre tradisjonsrike ballettforestillinger siste uken før jul, i samarbeid med Bergen kulturskole, tilbyr vi altså ballettmusikken fremført som konsert under ledelse av Neeme Järvi.

En rekke av melodiene i Nøtteknekkeren er så berømte at man glemmer at noen faktisk har skrevet dem, sier Sir Simon Rattle om Tsjaikovskijs musikk.

Järvi og orkesteret spiller inn Tsjaikovskijs tre balletter, og både Tornerose og Svanesjøen er allerede på plass og til salgs i foajeen.

Barnekor synger julesanger i foajeen i pausen.

Spesialpris til UIB sine ansatte
Kr. 300  Rad 5-21
Kr. 260  Rad 22-26
Kr. 200  Rad 27-35

Ta kontakt med undertegnede for billettbestilling og oppgi antall billetter og i hvilken prisklasse en ønsker. (Torill Gudmundsen)

Fint om man også oppgir eget mobiltelefonnummer da denne skal brukes som referanse for reservasjonen.

Hjertelig velkommen!

Torill Gudmundsen