Nyhetsbrev fra SIU

SIUnewsletter_heading

Frå individuell støtte til kapasitetsbygging

SIUnewsletter

I ein sporingsstudie frå SIU svarer om lag sytti prosent av respondentane at dei har fått ein relevant jobb etter å ha motteke stipend gjennom dei Norad-finansierte programma NOMA og NUFU.

Studien viser også langt på veg at støtte til utdanning av enkeltindivid fører til kapasitetsbygging på institusjonelt nivå.

Meir enn nitti prosent av dei spurte studentane har fått jobb i sitt eige land eller i regionen, noko som også var ei målsetting for både NOMA- og NUFU-programmet.

Les heile saka.

IK15: Velkommen til fremtiden

Hva vi har i vente de neste ti årene? Enda sterkere kamp om de unge, gløgge hodene, både innad land og mellom land og verdensdeler. Og en rekke etiske dilemmaer.

Statoil gir stipend og praksis til brasilianske studenter

Norske universiteter og høyskoler tok i fjor høst inn rundt 200 brasilianske studenter gjennom Brasils store stipendprogram Science without Borders (SwB). Statoil har finansiert stipendet til 100 av dem, i tillegg til å stille 40 praksisplasser til disposisjon.

Fremmer kunnskap om europeisk samarbeid

Jean Monnet- tiltakene skal øke kunnskapen om europeisk samarbeid i samfunnet. Norske institusjoner, organisasjoner og foreninger kan søke om midler.

SIU ser til Japan

I samarbeid med Innovasjon Noreg skal SIU leggja til rette for at norske utdanningsinstitusjonar kan auka sitt samarbeid med Japan.

Forberedende besøk i Gjør Det!

Du kan nå søke om midler til forberedende besøk i Gjør Det!, som er et samarbeidsprogram mellom Norge og Tyskland for ungdom under yrkesfaglig utdanning. Nye søkere er høyt prioritert.

Saman står ein sterkare

Fem vidaregåande skular i vestlandsbygda Voss har sidan 2006 jobba saman for å bli betre på internasjonalisering. Sidan den gong har rundt 500 yrkesfagselevar fått arbeidspraksis i Europa.

Industrier i utkantene

I Europas utkanter skal skoler utforske elevenes arbeidsmuligheter. Mens nye industrier vokser frem, er tradisjonelle næringer på vei bort.

05.02.2015 Påmeldingsfrist:Miniseminar om
16.02.2015 Påmeldingsfrist:UDI Informasjonsmøte om studiesaker
10.02.2015 Påmeldingsfrist:Internasjonaliseringskonferansen 2015
26.02.2015 Søknadsfrist:Sektorallianser innen Erasmus+
04.03.2015 Søknadsfrist:Erasmus+ mobilitet i Europa for studenter og ansatte
04.03.2015 Søknadsfrist:Erasmus+ mobilitet utenfor EU for studenter og ansatte
04.03.2015 Søknadsfrist:Erasmus+ Fellesgrader
04.03.2015 Søknadsfrist:Erasmus+ Mobilitet for ansatte i fag- og yrkesopplæring
04.03.2015 Søknadsfrist:Erasmus+ Mobilitet for ansatte i voksenopplæring
04.03.2015 Søknadsfrist:Erasmus+ Mobilitet for ansatte i skolesektoren
Flere datoer: Pestalozzi

Om SIU

Senter for internasjonalisering av utdanning (SIU) er eit forvaltningsorgan under Kunnskapsdepartementet (KD), lokalisert i Bergen.

SIU er eit kompetansesenter som skal fremme internasjonalisering, kulturell kommunikasjon og internasjonal mobilitet i utdanningsløpet, samt samordne tiltak på nasjonalt nivå i samsvar med offisielle retningsliner for politikken på feltet. Senteret er Noregs kontor for internasjonale program og tiltak for fleire offentlege oppdragsgjevarar, samt program mot grunnopplæringa. SIU har og ansvar for å profilere Noreg som utdanningsnasjon og arbeidsland for forskarar.

Ansvarlig redaktør: Kristin Solheim | (c) SIU
http://www.siu.no Meld deg av nyhetsbrevet