Informasjon om e-læringskurs for laboratorieansatte

Hei

HMS-seksjonen har utarbeidet et lite e-læringskurs for laboratorieansatte. Kurset skal være et alternativ til kurset «Laboratoriekurs for nyansatte» som vi arrangerer årlig.

E-læringskurset er tilgjengelig for alle som ønsker å ta kurset, enten man er nyansatt, har vært ansatt lenge eller er student.

Kurset er nå åpent for påmelding/registrering. Det er ingen tidsfrist for når kurset må være gjennomført.

Dette kurset, sammen med noen få andre kurs er en pilot av UiBs digitale læringsportal som vil bli tilgjengelig for ansatte fra høsten 2017.

Jeg sender informasjon om kurset til dere, og så håper jeg at dere kan videresende informasjon om kurset til ansatte og studenter som har laboratoriet som arbeidsplass.

Siden kurset er med i en pilot så avsluttes kurset med en liten evaluering, og jeg setter stor pris på konstruktive tilbakemeldinger på ting som kan endres på.

Her er informasjon om kurset og lenke til påmelding J

Mvh

Bente-Lise Lillebø