Varelevering under sykkel VM

Hei,

Det nærmer seg Sykkel VM her i Bergen og i den forbindelse vil Bergen sentrum bli stengt for gjennomkjøring og innkjøring  i perioden Sykkel VM forgår (16. – 24. september 2017).

I denne perioden vil det  bli vanskelig/ umulig  for våre leverandører å levere varer til store deler av UiB. Vi ber derfor om at dere tar en vurdering/ sjekker lager på varer dere trenger i perioden mens Sykkel VM foregår og eventuelt bestiller varer som kan leveres før arrangementet starter.

[Denne meldingen er primært adressert til de som har bestillerrolle i innkjøpssystemet.  MEN det er viktig at ALLE merker seg at det blir særdeles vanskelig å få levert varer i denne perioden og at dere tar hensyn til dette når dere planlegger aktiviteter og innkjøp for dissse ukene.  Red.anm.]

Mvh

Kevin Tysdal