Sykkel-VM og Universitetet i Bergen

I tidsrommet 16.-24. september skal det som kjent arrangeres sykkel-VM i Bergen. Dette vil ha konsekvenser for adkomst til og fra arbeids- og studiested for ansatte og studenter. Vi vil med dette gjøre oppmerksom på den informasjonen som finnes i egen sak på ansattsidene:

Det er viktig å følge med på informasjonen som fortløpende vil bli gitt på ansattsidene, og på de ulike nettsidene som det refereres til.

I forbindelse med sykkel-VM vil det være store utfordringer knyttet til transport inn og ut av sentrum, i tillegg til overnattingsmuligheter. Universitetet i Bergen oppfordrer derfor alle enheter om ikke å planlegge seminar, foredrag, konferanser eller andre større arrangement i denne perioden.

UiB vil også i større grad enn vanlig kunne tillate at ansatte arbeider hjemmefra i dette tidsrommet. Den enkelte ansatte må på forhånd avtale slik løsning med sin nærmeste leder. Det kan også avtales fleksible ordninger i forbindelse med henting og levering av barn i skole/barnehage.

Vi ber om at alle ansatte blir informert.

Vennlig hilsen

HR-avdeling